Zaloguj się

Wyszukiwarka tagów

Tag:  

savoir vivre w biznesie

Znaleziono 20 pasujących wyników.

Psychologia Pracy Wyników: 9

1. Savoir vivre w biznesie cz. IX. Wyjazd integracyjny.
Nie samą pracą człowiek żyje. Aby dobrze funkcjonować i efektywnie pracować należy dbać o odpoczynek i rozrywkę. Doskonale do tego nadają się organizowane przez wiele firm wyjazdy integracyjne. Są...
2. Savoir vivre w biznesie cz. VIII. Wulgaryzmy w pracy!
Stereotyp na temat Polaków mówi, że ciągle przeklinają. Jak w każdym ze stereotypów, pomimo jego nieprawdziwości, znajduje się w nim jednak małe ziarnko prawdy. Każdemu czasem...
3. Savoir vivre w biznesie cz.VII. Aklimatyzacja w nowej pracy!
Stres, zakłopotanie, brak pewności siebie - te uczucia często są nieodłączne podczas podejmowania nowej pracy. To jak najbardziej naturalne! Nowa firma, nowi ludzie, to wszystko powoduje, że nie...
4. Savoir vivre w biznesie cz. VI. Odchodzę z pracy! Jak pożegnać się z klasą?
Jak już wiele razy wspominaliśmy odpowiednie zachowanie oraz znajomość zasad savoir vivre’u pomagają w karierze. Jednakże nie wolno o nich zapominać również wtedy, gdy rezygnujemy z...
5. Savoir vivre w biznesie - cz.V. Czy mówienie po imieniu pomaga w pracy?
Podobno najlepsze efekty osiągnąć można dzięki pracy w zespole. Osoby do niego należące inspirują siebie nawzajem, w razie potrzeby pomogą. Ale jak się do siebie zwracać? Przecież ciągłe...
6. Savoir vivre w biznesie - cz.IV Jak uniknąć gafy w towarzystwie zagranicznych kontrahentów.
Współpraca z zagranicznymi korporacjami to dziś  właściwie rzecz naturalna. W dobie globalizacji inwestorzy aktywni są na wielu rynkach. Prawdopodobne więc jest, że wielu z was musiało...
7. Ostracyzm społeczny w pracy.
W pracy spędzamy większość swojego dorosłego życia. To właśnie tam niejednokrotnie poznajemy przyjaciół na dobre i złe, czy przyszłych partnerów. Łączą nas wspólne problemy,...
8. Savoir vivre w biznesie – cz.III. Iść do pracy po znajomości?
Dzisiejszy rynek pracy zmusza nas do podejmowania coraz to innych sposób poszukiwania zatrudnienia. Jedną z takich metod jest zatrudnienie „po znajomości”. Decydować się na pracę...
9. Savoir vivre w biznesie - cz.II. Zasady wyglądu w biurze
Dlaczego savoir vivre jest tak ważny i powinien zagościć w każdej firmie? Odpowiedź jest bardzo prosta. Wysoka kultura osobista i schludny wygląd pracowników firmy świadczy o jej podejściu do...

Savoir vivre w biznesie Wyników: 1

10. Etykieta w biznesie jak i w życiu bardzo się liczy ...
Etykieta w biznesie jak i w życiu bardzo się liczy. Takt i dobre wychowanie są cenione przez naszych przełożonych i współpracowników. Jeśli więc otrzymałeś wymarzoną posadę postaraj...

Savoir-vivre Wyników: 1

11. Etykieta biznesowa czyli savoir-vivre w pracy.
Savoir-vivre to inaczej mówiąc etykieta, dobre maniery, bon-ton, konwenans towarzyski, znajomość obowiązujących zwyczajów, form towarzyskich i reguł grzeczności obowiązujących w danej...

Kultura osobista Wyników: 1

12. Wysoka kultura osobista pomaga w karierze
Etykieta w biznesie jak i w życiu bardzo się liczy. Takt i dobre wychowanie są cenione przez naszych przełożonych i współpracowników. Jeśli więc otrzymałeś wymarzoną posadę postaraj...

Zasady wyglądu Wyników: 1

13. Zasady wyglądu w biurze
Dlaczego savoir vivre jest tak ważny i powinien zagościć w każdej firmie? Odpowiedź jest bardzo prosta. Wysoka kultura osobista i schludny wygląd pracowników firmy świadczy o jej podejściu do...

Praca po znajomości Wyników: 1

14. Iść do pracy po znajomości
Dzisiejszy rynek pracy zmusza nas do podejmowania coraz to innych sposób poszukiwania zatrudnienia. Jedną z takich metod jest zatrudnienie „po znajomości”. Decydować się na pracę...

Etykieta w kontaktach zagranicznych Wyników: 1

15. Jak uniknąć gafy w towarzystwie zagranicznych kontrahentów
Współpraca z zagranicznymi korporacjami to dziś  właściwie rzecz naturalna. W dobie globalizacji inwestorzy aktywni są na wielu rynkach. Prawdopodobne więc jest, że wielu z was musiało...

Mówienie po imieniu Wyników: 1

16. Czy mówienie po imieniu pomaga w pracy
Podobno najlepsze efekty osiągnąć można dzięki pracy w zespole. Osoby do niego należące inspirują siebie nawzajem, w razie potrzeby pomogą. Ale jak się do siebie zwracać? Przecież ciągłe...

Jak odejść z klasą Wyników: 1

17. Jak pożegnać się z klasą
Jak już wiele razy wspominaliśmy odpowiednie zachowanie oraz znajomość zasad savoir vivre’u pomagają w karierze. Jednakże nie wolno o nich zapominać również wtedy, gdy rezygnujemy z...

Aklimatyzacja w nowej pracy Wyników: 1

18. Aklimatyzacja w nowej pracy
Stres, zakłopotanie, brak pewności siebie - te uczucia często są nieodłączne podczas podejmowania nowej pracy. To jak najbardziej naturalne! Nowa firma, nowi ludzie, to wszystko powoduje, że nie...

Wulgaryzmy w pracy Wyników: 1

19. Wulgaryzmy w pracy!
Stereotyp na temat Polaków mówi, że ciągle przeklinają. Jak w każdym ze stereotypów, pomimo jego nieprawdziwości, znajduje się w nim jednak małe ziarnko prawdy. Każdemu czasem...

Wyjazd integracyjny Wyników: 1

20. Wyjazd integracyjny
Nie samą pracą człowiek żyje. Aby dobrze funkcjonować i efektywnie pracować należy dbać o odpoczynek i rozrywkę. Doskonale do tego nadają się organizowane przez wiele firm wyjazdy integracyjne. Są...
Subskrybuj RSS


Płatności obsługuje:
PayU - Bezpieczne płatności internetoweLogo Transferuj.pl

 

loga ue

Fundusze Europejskie - dla rozwoju innowacyjnej gospodarki. Inwestujemy w waszą przyszłość

Copyright © HR System 2010 - 2011. Wszelkie prawa zastrzeżone.
realizacja: Ideo CMS Edito powered by: