Zaloguj się

Sonda

Czy kampanię powinniśmy realizować również w gimnazjach?

FAQ

1.       Czy trzeba płacić za udział w kampanii?

Nie. Kampania prowadzona jest w sposób nieodpłatny dla jej uczestników tj. szkół ponadgimnajzalnych, które zgłosiły chęć uczestnictwa za pomocą formularza dostępnego w zakładce „Zgłoszenie udziału” oraz uczniów tych szkół.

 

2.       Czy testy dostępne w portalu są płatne dla uczestników kampanii?

W portalu KluczDoKariery.pl dostępnych jest dziewięć kwestionariuszy preferencji i predyspozycji zawodowych. W ramach kampanii społecznej uczniowie darmowo mogą wykonać dwa kwestionariusze – obszarów i kompetencji zawodowych i przedsiębiorczości Dostęp do wyniku pozostałych kwestionariuszy jest płatny zgodnie z cennikiem portalu. Przed rozpoczęciem każdego testu użytkownik jest poinformowany o wysokości oraz sposobie zapłaty!

 

3.       Co oznacza w regulaminie § 3 pkt 1 c) zapis W momencie nie otrzymania lub nie zalogowania się na otrzymany login i hasło uczeń będzie musiał zapłacić za dostęp do wyniku zgodnie z regulaminem obowiązującym na stronie www.kluczdokariery.pl

Zapis ten oznacza, że w momencie gdy uczeń nie zaloguje się na otrzymany w ramach kampanii indywidualny login i hasło dostępu a przystąpi do wypełnienia kwestionariusza to system internetowy obsługujący kwestionariusze będzie traktował go jako zwykłego użytkownika (nie uczestnika kampanii) i po wypełnieniu kwestionariusza poprosi go o dokonanie płatności w celu udostępnienia wyniku. Jeśli uczeń w tym momencie zaloguje się do systemu, otrzyma wynik bez konieczności ponownego wypełniania kwestionariusza.

 

3.       Czy uczniowie mogą otrzymać darmowy dostęp do innych kwestionariuszy dostępnych w portalu?

Nie. W ramach kampanii uczniowie otrzymują dostęp jedynie do KOiKZ i KP. Istnieje jednak możliwość zakupienia przez szkołę abonamentu, który umożliwia doradcom zawodowym przekazywanie dostępu do wybranych kwestionariuszy dowolnej liczbie użytkowników (uczniów) w ograniczonym przez abonament czasie – zazwyczaj rok. Szkoła otrzymuje wówczas dostęp do panelu administracyjnego, z którego może zarządzać i nadzorować wypełnianie kwestionariuszy oraz eksportować je do pliku zewnętrznego i drukować. W celu otrzymania oferty handlowej należy skontaktować się z nami e-mailowo lub telefonicznie.

 

4.       Co jeśli po wypełnieniu kwestionariusza na stronie dostanę informacje o konieczności zapłacenia za dostęp do wyniku.

Prawdopodobnie dzieje się tak, gdyż użytkownik nie jest zalogowany na przekazany przez nauczyciela login i hasło. Może zdarzyć się, iż z przyczyn zewnętrznych zostało utracone połączenie internetowe (niekoniecznie zauważalne np. na jedną sekundę). Wówczas użytkownik już podczas wypełniania kwestionariusza został wylogowany. W takim przypadku prosimy o ponowne zalogowanie się i wypełnienie kwestionariusza. Jeśli kwestionariusz został wypełniony i po tym czasie nastąpiło wylogowanie, wynik testu powinien się zachować i być dostępny z panelu "moje konto".

 

5.       Czy kwestionariusz obszarów i kompetencji zawodowych jest profesjonalny – kto go przygotowywał?

Kwestionariusz obszarów i kompetencji zawodowych oparty jest na koncepcji Anne Roe, opisującej model wyboru zainteresowań osobistych i osiągnięć zawodowych oraz teorii karier zawodowych Johna Hollanda. Przygotowany został przez firmę BD Center. Więcej informacji o kwestionariuszu można znaleźć tutaj.

 

6.       Czy każdy uczeń otrzymuje indywidualny login i hasło dostępu do KOiKZ i KP?

Tak. Dla każdego ucznia przygotowany zostanie indywidualny login oraz hasło dostępu do kwestionariuszy.

 

7.       Co zrobić, jeśli login i hasło dostępu do kwestionariuszy nie działa?

Login i hasło zbudowane są z ciągu znaków, które z pomocą różnych czcionek mogą wyglądać podobnie. W celu bezbłędnego użycia loginu i hasła należy skopiować (CTRL+C) oraz wkleić (CTRL+V). Jeśli powyższe czynności nie pomogą, należy zapytać w szkole czy inni uczniowie też mieli problem z zalogowaniem i wówczas skontaktować się telefonicznie lub e-mailowo z organizatorem.

 

8.       Czy wynik kwestionariuszy można wyeksportować lub zapisać do pliku zewnętrznego?

Jedyną możliwością zapisania wyników jest ręczne jego skopiowanie i zapisanie w dokumencie zewnętrznym np. Microsoft Office lub Open Office.

 

9.       Ile razy można skorzystać z loginu oraz hasła?

Osoba zalogowana na przekazany login i hasło może w dowolnej ilości wypełnić KOiKZ jednak przy każdym wypełnieniu otrzyma nowy wynik. Stary zostanie wówczas utracony.

 

10.   Do kiedy uczniowie mogą wypełniać udostępnione kwestionariusze?

Uczniowie mogą wypełniać KOiKZ i KP od 1 stycznia do 30 kwietnia 2014 r.

 

11.   Czy nauczyciel ma możliwość skorzystania z KOiKZ i KP w celu sprawdzenia ich funkcjonowania?

Tak. W ramach kampanii szkoła otrzyma liczbę loginów i haseł odpowiadającą liczbie uczniów w szkole przekazanej w formularzu zgłoszeniowym plus jeden dodatkowy login i hasło dostępu dla nauczyciela.

 

12.   Czy inne podmioty, poza szkołami ponadgimnazjalnymi mogą brać udział w kampanii? (np. fundacje, stowarzyszenia, instytucje rynku pracy)

Tak, pod warunkiem, iż prowadzą zajęcia z uczniami – i są w stanie udokumentować, że to do nich zostały przekazane loginy i hasła dostępu do KOiKZ i KP. Istnieje również możliwość zaangażowania się w kampanii w inny sposób. Zainteresowanych prosimy o bezpośredni kontakt na adres

 

13.   Czy zbierane dane będą przetwarzane i wykorzystywane do innych celów niezwiązanych z kampanią?

Nie. Dane zbierane i przetwarzane są zgodnie z treścią ustawy z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926, z późn. zm.). Baza została zgłoszona do Głównego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (GIODO). Dane przekazane w kampanii a w szczególności dane kontaktowe tj. e-mail mogą zostać przekazane partnerom oraz mogą zostać wykorzystane do kontaktu w kolejnych edycjach kampanii.

 

14.   Co zrobić, jeśli szkoła wysłała zgłoszenie udziału w kampanii jednak na stronie w zakładce „szkoły uczestniczące” nie jest wymieniona?

Jeśli w ciągu 14 dni z zakładce „Szkoły uczestniczące” nie znajdzie się informacja o uczestnictwie szkoły należy ponowić zgłoszenie lub skontaktować się z organizatorem telefonicznie lub e-mailowo informując o zdarzeniu.

 

15.   Co zrobić w momencie, kiedy do 31 grudnia 2013 roku szkoła uczestnicząca w kampanii (prawidłowo zgłoszona i wymieniona na stronie w zakładce „Szkoły uczestniczące”) nie otrzymała proponowanego scenariusza lekcji oraz listy loginów i haseł dostępu do kwestionariuszy ?

Materiały tj. plan lekcji oraz lista loginów i haseł będą systematycznie przesyłane do szkół zgłoszonych do kampanii na podany przez nie w formularzu adres e-mail. Jeśli adres e-mail został niepoprawnie podany w formularzu należy skontaktować się z organizatorem. Ponadto należy sprawdzić zakładkę SPAM w przeglądarce poczty.

 

16.   Co zrobić w momencie wysłania zgłoszenia z błędami?

Jeśli przesłane zgłoszenie posiadało błędy należy niezwłocznie skontaktować się telefoniczne bądź mailowo z organizatorem w szczególności podając jakiej szkoły dotyczyło zgłoszenie.

 

17.   Czy szkoła może zrezygnować z udziału w kampanii?

Tak. Jeśli szkoła nie chce uczestniczyć w kampanii powinna zgłosić to organizatorom telefonicznie lub .

Subskrybuj RSS


Płatności obsługuje:
PayU - Bezpieczne płatności internetoweLogo Transferuj.pl

 

loga ue

Fundusze Europejskie - dla rozwoju innowacyjnej gospodarki. Inwestujemy w waszą przyszłość

Copyright © HR System 2010 - 2011. Wszelkie prawa zastrzeżone.
realizacja: Ideo CMS Edito powered by: